''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

Voice of the Rain


Tonight I just  want Voice of the Rain
Without any other voice
I think I need to silence and listen to the Rain
I think I'm a little tired
And I need to a long sleep...Without any consciousness...Just sleep and listen to the voice of the Rain...THE BEST MUSIC
Believe me
".....Darya"


نظرات 5 + ارسال نظر
پرباز سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام
چه تصویر زیبایی

اره منم صدای بارون خیلی خیلی دوست دارم
اصلا عاشق پاییزم یکی به خاطر صداهاش
صدای بارون صدای باد صدای برگا و .........

امیدوارم خوب باشید
لطفا این جمله ی من تایید کنید که خوبید

سلام و یک دنیا سپاس...
بله من خودمم این تصویرو خیلی دوست دارم...
دقیقاً...
تشکر
لطف دارید خوبم ممنون
و امیدوارم شما هم خوب و سلامت باشید

(امیر حسین)Street Group سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ http://streetgroup.blogsky.com

بالاخره اول شدم

خدایا شکرت

نه نه نه...
ولی خوشحال شدم از حضورتون...

(امیر حسین)Street Group سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ http://streetgroup.blogsky.com

نه اخر شدم

از کجا فهمیدید.....؟؟!!!!!
مهم نیست که اول شدید یا آخر مهم اینه که حضورتون پر از مهره...
موفق باشید

Delaram سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

!!!...Hi Dear Darya
.....!A bout your post I should say I think so
...!!!last night in my city it was raining
....very nice rain
....!!!!!I really enjoid it

!!!Hi Dear Delaram
?oh really
It's very nice
ya
I know
Thanks my Dear

مینو سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ http://suncity2000.blogsky.com

very beautifull dear darya
I enjoy 100%

Thanks my dear

good luck

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد