''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

...Tonight

...Tonight I think sea is not calm
...Tonight my heart is not calm
...Tonight I think the sky is not calm
...Tonight I think everything is not calm
...Tonight I'm not calm
...To night I have a question from GOD
?JUST WHY
.......................................Tonight I don't smile
".....DARYA"

نظرات 6 + ارسال نظر
ارش سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ق.ظ http://gaharfc-doroud.lxb.ir

سلام خسته نباشی وبلاگ خوب و جالبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم

سلام دوست عزیز
سپاس و درود و تشکر از حضورتون...
حتما...
فقط اینکه من دوستان رو در وبلاگ دیگه ی خودم به نام از جنس باران لینک میکنم
و دراینجا وبهای انگلیسی رو لینک میکنم و دوستا ن دیگه هم در اون وب لینک هستن
تشریف بیارید
azjensebaran.blogsky.com

حسین سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ http://mbzh.blogsky.com/

because you miss somebody
this is your answer.

welcome friend
thanks
no
no
i dont miss somebody friend but
i'm not calm tonight
but
thanks any way
thanks
and good luck

mandana سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ق.ظ http://www.bia2bid.orq.ir

سلام عزیزم
خسته نباشی
بابا با کلاس!!!
کاش ما هم زبانمون خوب بود
وبلاگ خوبی داری من که خواب از سرم پرید!!!!!
اگر دوس داشتی شما هم به من سر بزن و با نظر دادن و لینک کردن ازم حمایت کن و بگو تا منم لینکت کنم
حالا هر جا شد اینجا یا همون جنس باران
مرسی

http://bia2bid.ir
www.bia2bid.samenblog.com
مزایده آنلاین

سلام و سپاس از حضورتون...
تشکر دوست خوبم
نظر لطف شماست...
حتما.......
ممنونم
موفق باشید

Delaram سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

!!!!!!Hi
!!?Why my dear

Hi dear delaram
I don't know exactly
...Just last night i was'nt very good
Thanks friend

Delaram پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

!!Oh....yes
!!!sometime Im not happy ....& Im not calm too
!!do not be sad,please
!if you have your God it isnt any problem
!!?OK

ya
thanks friend
yes i havee my kind GOD
thanks
ok

mehdi جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ

tonight im not calm too

ya
me too

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد